Horecavizier Juni 2016

Inhoud

Interview

Van chef-koks wordt tegenwoordig verwacht dat ze mondig zijn. Door gasten en de media worden ze bijna gezien als halfgoden. Daarom is het zo vreemd nog niet om als horecaprofessional een mediatraining te doen, vindt Emile Ratelband. “Zowel voor chef-koks als voor gastheren en gastvrouwen is het verstandig te weten hoe hij overkomt op anderen,” aldus Ratelband.

 

Over de grens

In 2010 besloten Jeannette Kalfsterman en René Bosselaar, na er eerst jarenlang vurig over gefantaseerd te hebben, eindelijk actief in Italië op zoek te gaan naar een inspirerende plek om wonen én werken beter te kunnen combineren. “We zijn al lang bezig met het realiseren van dit ideaal. Ons sterke verlangen om een waanzinnig succes te maken van La Fenella, maakt dat we als gezin opgewassen zijn tegen de hindernissen die genomen moeten worden,” aldus Jeannette Kalfsterman.

 

Special

Dat de inrichting van een restaurant, discotheek en broodjeszaak er zeker toe doen, staat buiten kijf. Interieur heeft invloed op de beleving. We zijn benieuwd naar waar de gast zich deze zomer helemaal thuis voelt en leggen Erik Remmers van Art2Go een aantal vragen voor.

 

Eigenschappen

Oplage: 20,000
bladspiegel: 290 mm x 420 mm
zetspiegel: 265 mm x 395 mm
Drukprocedé: rotatiedruk coldset
Doelgroep: De HorecaVizier richt zich op de huidige en toekomstige horecaondernemers die in het bezit zijn van of opzoek zijn naar een Horecabedrijf en geïnteresseerd zijn in zakelijk nieuws, nieuwe producten,toeleveranciers, regelgeving, belastingtips, bijzondere horecabedrijven, vacatures, interviews met vakprofessionals, columns en veel Horecanieuws.
Verspreiding: Horeca ondernemers in Nederland, variërend van Café tot Restaurant en van Hotel tot Cafetaria